Algemeen

Algemene voorwaarden voor de website en webshop van Beautycare All in, eenmanszaak met vestiging in Theodorus Zashof 50, 4105 BN Culemborg, Nederland.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle transacties die met Beautycare All in worden gesloten. Gelieve deze zorgvuldig te lezen voordat u een bestelling plaatst.

Prijzen

Alle prijzen zijn in euro. Alle prijzen worden standaard inclusief btw weergegeven. Alle prijzen kunnen zonder voorafgaande mededeling worden gewijzigd. De vermelde prijs van het product is geldig op het moment dat deze op de website wordt weergegeven.

Bestellingen

Om een product aan te kopen dient u het product eerst toe te voegen aan uw winkelmandje. Indien u de gewenste producten aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, kunt u uw contactgegevens en facturatiegegevens invoeren. Daarna dient u ons de nodige gegevens te bezorgen voor de betaling van de producten. Foutieve doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de consument en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.

Wij aanvaarden bestellingen via online transacties (MyPos) met IDEAL.

Wij aanvaarden ook bestellingen via bank-overschrijving. Een bestelling per bank-overschrijving wordt drie werkdagen voor u gereserveerd. Indien de betaling ons niet bereikt op het rekeningnummer dat u van ons ontvangt in de email met de orderbevestiging binnen drie werkdagen na het plaatsen van de bestelling, wordt de bestelling geannuleerd. Uw bestelling kan in geen geval verwerkt worden voordat de betaling door ons ontvangen wordt.

Wilt u liever eerst de producten in handen hebben en goed advies ontvangen? Dan adviseer ik u om een afspraak te maken in de salon en maak ik een huidanalyse.

Let op: minderjarigen (onder 18 jaar) mogen niet tot de aankoop overgaan, tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd.

Levering

Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd overeenkomstig de gevraagde leveringswijze. Alle leveringskosten kunnen zonder voorafgaande mededeling worden gewijzigd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw bestelling binnen de geraamde leveringstermijn ontvangt. De maximale leveringstermijn bedraagt 30 dagen, te rekenen vanaf de dag na uw bestelling. Alle goederen worden geleverd onder voorbehoud van hun beschikbaarheid. Promoties lopen steeds gedurende de aangegeven periode of zolang de voorraad strekt. Indien we niet in staat zijn om uw goederen binnen de 30 dagen te leveren, brengen we u hiervan onmiddellijk op de hoogte en delen we u mee wat de verwachte leveringsdatum is. Als we niet in staat zijn om de goederen binnen de 30 dagen te leveren, kunt u de ongeleverde bestellingen / producten annuleren op eender welk ogenblik nadat u van de laattijdige levering op de hoogte bent gesteld. Indien de betaling al is gebeurd, ontvangt u de volledige terugbetaling van het betreffende artikel of de betreffende artikelen. Indien de door ons geleverde goederen niet overeenstemmen met de artikelen die op de factuur vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die u had besteld, dient u dit te melden en de artikelen naar ons terug te sturen binnen de 14 kalenderdagen na hun ontvangst. Indien we een dergelijke kennisgeving niet ontvangen, wordt de klant geacht de artikelen te hebben aanvaard als zijnde bevredigend. We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld, alsook beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending. Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken. Als u de goederen verzekerd en aangetekend wilt ontvangen, kunt u dit aanvinken bij de verzendopties.

Artikelen retourneren en ruilen

We willen dat u volledig tevreden bent over elke aankoop bij Beautycare All in en streven ernaar om u te allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor uw geld en een prima service aan te bieden. Indien u een artikel wenst terug te sturen om het te ruilen, of indien u hebt besloten om het niet te houden, gelieve dan contact op te nemen binnen 5 dagen na ontvangst. De producten dient u binnen de 14 kalenderdagen naar ons terug te sturen in hun originele verpakking. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel (de artikelen) of betalen we de kostprijs terug. Alle goederen moeten in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd (niet geopend, en niet beschadigd), samen met een kopie van de factuur. De koper is verantwoordelijk voor de verzending van de goederen. De retourkosten zijn voor de koper. U kunt de producten ook in de salon binnen 14 dagen terugbrengen of omruilen i.p.v. op te sturen.

Vragen of klachten

Alle vragen, klachten of opmerkingen kunnen worden verstuurd naar beautycareallin@gmail.com. We stellen alles in het werk om uw klacht binnen de 5 werkdagen na ontvangst te behandelen. Indien we uw klacht niet onmiddellijk kunnen oplossen, delen we u de vermoedelijke termijn mee. We houden we u op de hoogte van elk onderzoek.

Contactgegevens

Beautycare All in

Theodorus Zashof 50

4105 BN Culemborg

Auteursrecht en kopierecht

De inhoud van deze website en andere publicaties van Beautycare All in zijn eigendom van de eigenaar. Reproductie is ten strengste verboden, tenzij met nadrukkelijke schriftelijke toestemming.